You're cool, you're cool, fuck you

Blir ett mycket kort inlägg, för jag har haft en minst sagt skitdag. När jag klev ur sägen i morse låg det en rejäl klick hunddiarée exakt där jag placerade min fot i mörkret, snacka om ett härligt uppvaknande! Skolan intensiv med massor av nya läxor prov, precis när jag börjat komma ikapp. Sen blir jag så fruktansvärt jävla trött på alla omogna jäklar i min weight training, brukade gilla den gruppen men nu har jag tappat all repsekt för dom flesta.. tack för att ni förstörde min dag!!! sen hade jag basketräning, och man kan ju undra vad jag gör där egentligen med noll kunskap. När jag kom hem var det ett stort party i mitt hus med alla från El Caminos tennis-lag. Runt 30 ungdommar, 10 vuxna och en herrans massa mat. Blev dock väldigt besviken när jag upptäckte att Alexis ätit min sandwich som jag sparat från restaurangen igår, DAMN YOU ALEXISSSS! ;D nej då jag driver, jag bjuder på den!!

Nu så ska jag gå och få alldeles för få timmars sömn innan det är dags för ännu en dag i helvetet!


Kid Cudi du gör att jag orkar dagar som denna, LOVE!


Kommentarer
Postat av: jasmine

lyssna på kid cudi - pursuit of happiness om du inte har det, fast det har du säkert men den är så galet bra

älskar din blogg

2010-09-21 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0