who tha fuck are y'alll??

Så bloggen har alltså legat nere ett tag nu, synd! Vet inte vad som hände, men jag kunde varken skriva eller läsa min blogg. Men nu ska det väl funka i alla fall! Jag hade gjort två inlägg men dom finns tydligen inte suuck! Orkar inte skriva om dom tyvärr! Vad har hänt dom senaste dagarna då? Jo det rullar på faktiskt, har verkligen börjat komma in i vardagen här. Det här var verkligen ment to be! Jag stormtrivs med vädret (sådär 35-45 grader på dagarna och 25-30 på kvällarna!) och jag är totalt förälskad i Sacramento, jag lovar att jag nån gång i mitt (förhoppningsvis långa liv) kommer att bo här. Jones familjen och jag funkar hur bra som helst, och hur tur har man inte när man får en värdsyster som man blir riktigt bra vän med (+ all hennes vänner som jag gillar hur mycket som helst, helt obeskrivligt perfekt). Som att inte det var nog så kommer jag väldigt bra överens med Eiremo-familjen som är våra svenska grannar. Rörigt inlägg, börjar bli en dålig vana nu! Men jag är faktiskt helt slut; Malin, Katarina och jag tog en springtur. Och är man, som jag, inte van att springa i den här hettan är det påfrestande vill jag lova! Men gud så skönt det var! Kroppen blir liksom alldeles mjuk, perfekt för mig med mina problem!! Jag ska göra tvärtom, istället för att åka till USA och bli fet (som de flesta utbytesstudenter heh) så ska jag bli fit! Det är ju verkligen till stor hjälp att ha sacramentos mest vältränade familj next door, + en PT kan inte bli bättre! Jag är så taggad, det här plus vikt träning kan ju inte bli fel haha(inte för att vi någonsin tränar på lektionerna, vi spelar mest kort och grejer (A)!  Dessvärre höll denna fitnesslivstil alltför länge eftersom jag, steph och laine tog en spontantur och köpte glass, men herrejävlar va gott det var!!! Vi åkte till Coolstone, rena himlen för glassälskare!
Igår kom Jörgen och Jonas (Eiremo) hem från Sverige, med sig hade dom väskorna packade med svensktgodis och knäckebröd! Åh vad jag saknar svenskmat! Trodde verkligen inte att vi hade så god mat i sverige, antar att man måste vara utan den för att förstå hur bra vi har det, så alla svennar NJUUUT! Kom till amerika med sug på amerikansk mat, det varade i två veckor, nu är jag rätt less! Som tur är lagar min familj väldigt god mat,
och familjen E väldigt nyttig(såklart). Jag fick även en packet knäckebröd från sverige, det var ren lycka!!

Nej nu borde jag verkligen sova, och plugga, och packa.. suck!
Men imorgon går jag bara till lunch sen........LAAAGGUNAA!!!!! ohh så nice! känner för att bara ligga på laguna beach hela tiden! För ja det är fortfarande sommar här, tänk er grekland i augusti! Jag börjar faktiskt bli riktigt brun, trots att jag inte har solat et dugg.

Sweet Dreams
California Girl <3


Några gamla bilder eftersom jag glömt min kamera hemma dom senaste dagarna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0