Roadtrippp

Igår hade jag ett (eller snarare tusen) rikitga moments!
Vi åkte alltså från Sacramento til L.A. Det var så vackert hela vägen. Jag älskar berg så jag satt helt out of breath! Men det blev jobbigt ett tag också, för igår insåg jag för första gången vad jag egentligen gett mig in på. Jag har lämnat mitt land, mina vänner, min familj för ett helt nytt liv. Jag kommer verkligen inte få träffa dom jag älskar mest på ett helt år! Igår kom mina första tårar, men det var tårar blandade av lycka och saknad.

Hinner inte skriva mycket mer nu men jag finner ändå inga ord för att bestkriva vad jag nyss skådat, LA och OC, WOW säger jag bara! Jag är kär!!

Nu blire maat! :D Längre inlägg och massa bilder kommer ikväll! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0