BABY I LIKE ITTT

Haha tänker bara på kelly när jag hör den här låten, Weight training is all I have to sayy!


Hellooooo!:)
Hoppas allt är bra med er i (kallla) sverige (vill inte göra er avundsjuka eller nått men idag hade vi över 100 F = 38 grader celsius:)).
Med en hel hög pain-killers och anti-inflamatoriska tabletter lyckades jag pallra mig till l'école tillslut. Var för ovanlighetensskull tidig idag och han med en tupplur innan jag åkte till skolan. Det var lätt det bästa jag någonsin gjort, hela dagen flöt på mycket bättre, helt klart en ny vana! Varje morgon på andra perioden(lektionen) lyssnar vi på en sorts skolradio där dom berättar och nyheter på skolan, matcher óch så läser du upp nån amerikansk sak där man hedrar landet och alla står riktade mot samma håll med högerhanden på hjärtat och läser högt, så patriotiskt! Varannan vecka, ungefär, så får vi i stället se på en film som dom gjort ( i sverige skulle man ju aldrig orka göra filmer såhär),filmerna är faktiskt väldigt välgjorda och roliga! Idag handlade filmen om Homecoming, som är om drygt 2 veckor. Det var som en kortfilm och sen fick man se vad det skulle bli för tema (varje dance har ett tema). Temat för HC i år är "Let the Game's begin", hm lite annorlunda men det lär ju bli intressant. Är mest taggad på the HC footballgame som blir mot El Camino, våra stora rivaler där min värdsyster och de flesta av mina kompisar går, ska bli asnicccce! Men på fredag är det också match, taggad brud.. känner på mig att jag kommer skrika högst haha. Kom in på youtube och började kolla på alla klipp från Mira Loma, det finns verkligen hur många som hellst! Så galet roliga, hitta en där min kompis gör "turtle" i sin football"ställning"/klädsel eller vad det nu heter, så jäkla rolig garvar fortfarande. Börjar verkligen gilla seniorsen på ML, engelska lektionen idag var stört kul och jag och Daniella har kommit riktigt nära. Nu på lördag ska jag gå på en stor överraskningsfest med henne. Det är hennes kompis Nathan som fyller 18, och vi ska fira det på ett stort hotell här i närheten(Y).
Vad mer har jag att berätta? Har fått önskningar om att lägga upp bilder på min skollunch (haha???) men okeey as you wishh..

Ihhh imorgon, när det ska bli ännu varmare än idag, så ville Coach Kasper att vi skulle ta en paus så vi ska bada i pooolerna som är bakom WT-rummet imorn, katsschhingggggg!!!!

Dagens lunch: gurka, sandwich, vatten + crystallight, äpple och kladdkaka.. såå nu vet ni!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0