Im going to MEXICOOOOOO

YEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSS!
Fick nyss reda pa att den dar overaskningen som jag pratade om faktiskt kommer handa, vi har fatt klartecken fran min organisation!!
I jul ska vi aka pa en kryssning till ....... MEXICOOO! Det ar lite oklart an vilka som ska aka men vi vet att det kommer bli valdigt manga, min familj, Hagens familj och alla dom killarna, Laine. Taylor och en massa mer. Kryssningen vi ska aka med ar tydligen enorm sa vi maste liksom inte vara med famljen hela tiden och jag, steph och tjejerna ska dela pa en svit:). Vi forst flyger vi ner till San Diego dar vi moter upp Chelsea och hennes vanner, sen tar vi kryssingen mot mexico vilket inte tar sa manga dagar for det ar nara. Vi kommer sen att spendera nagra dagar pa ett hotell i Mexico, sen aker vi tillbaka till San Diego och sa kommer vi eventuellt spendera nagra dagar hos Chelsea(som bor vid Beachen) och aka till stallen som Disneyland och Six Flags. Snacka om dromjul!!!

Idag har jag sovit sovit och sovit!!! Men fyfsiken vilket uppvaknade jag fick... Igar innan jag gick och la mig tittade jag pa "Inglorous Bastards" men jag sag aldrig fardigt sa jag pausade och stangde av TVn(nar man stanger av Tvn sa brukar sjalva "pausningen" forsvinna och TV programmen rullar pa som vanligt). Men imorse sa vaknade jag av att jag horde san dar jattelaskig klassisk filmmusik spelandes pa hogsta volym i huset, och det var sa galet hogt!! Jag ar verklige inte lattskramd men det dar var inte ett roligt satt att vakna pa vill jag lova!

Resten av dagen har jag inte gjort sa mycket. Jag fixa massa ny musik, sa nu har jag 1000 nya latar pa min Ipod. Musik ar verkligen det basta jag vet. Annars har jag val stadat och atit orange chicken haha. Sen har jag och Linnea bakat Bullar, eller det ar egentligen en mix mellan wienerbrod och bullar sa gott! Jag har fatt receptet fran min farmor (Farmor, alla halsa och sager att det var det basta bullreceptet nagonsin!) Nu ar jag hos Malin och tittar pa The Clash of the Titans! Dom har som en riktig hemmabio, asnice!

Ah Malin visa nyss en klanning som Annika (hennes stora syster som ar har nu, men som varnligtvis bor i London) kopt till henne. Sa galet snygg! Det blir hennes Homecoming klanning sa nu har jag nagot att toppa;). Det ar inte langt kvar nuuuu!


Imorgon Kommer mer bilderrr!

Mexicooo:))



Kommentarer
Postat av: Michael

Fasiken va nice! Bra blogg förresten!! Hur är den amerikanska maten?? Äter alla verkligen så onyttigt som man hör?

2010-09-26 @ 09:29:20
Postat av: Emma

Hello!

har du möjligtvis en email-adress eller så? Jag ´funderar på att åka nästa år så det är en hel det saker jag undrar över! Gillar verkligen din blogg! Skulle vara kul om du hade frågestund nångång:)

2010-09-26 @ 09:36:55
Postat av: Natalie

Håller med föregående, skulle verkligen uppskatta en frågesund:D

2010-09-26 @ 09:37:38
Postat av: Anonym

oh vad kul! Vilken organisation åker du med? :D

2010-09-26 @ 12:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0