MIRA LOMA MATADORES

Sorry för dålig uppdatering, men jag har fullt upp här borta! Först och främst är det skolan, som tar död på mig. Har mitt första test imorgon, psychology och jag kan ingenting det är svårt! Dessutom fick jag en sådär fantastisk ide att gå med i basket laget här på skolan, Mira Loma Matadors. Alla sa att tjejernas lag var dåligt så jag skulle kunna få vara med även fast jag aldrig spelat basket. Så idag hade jag min första träning, ha där fick jag... Direkt efter min dagliga kur av weight training så var det dags för konditionsträning med laget. Det började enkelt och smärtfritt med fyra laps aroud the track. Enkelt tänkte jag och sprang på som bara den medan dom andra tog det lugnt. Sen var det dags för trappträning, det gick också väldigt bra! Sen sa cochen att den som ville kunde ta och springa några laps medan dom andra tog vatten. Tränad som jag kände mig gav jag mig ut och sprang två varv fort som attan, inte så jäkla smart! För det var minsann bara början av uppvärminingen, resten av träningen var ett rent helvete!!! Jag har ändå testat på en hel del workout-pass med det har var det värsta jag någonstin varit med om (maria tänkt dig ungefär tre gånger så tuft som magnus intensivpass!!)! Det fanns många andledningar till att giving up inte var en möjlighet. För det första kommer vi delas in i två lag; varsity (det högsta) och JV. Jag vill så otroligt gärna hamna i varsity men eftersom jag aldrig spelat basket förut så är det inte alls troligt. Men om jag ska ha någon chans så måste jag visa mig stark på pre-träningarna eftersom jag inte riktigt har tekniken än. Dessutom så var det några hundra pers där samtidigt; alla football + soccer teams, plus publik så man ville ju inte bli utskälld av chochen(som hade en imponerade pipa).
Men jag överlevde, alltid något. ML satsar för fullt på laget nu och gav oss de strängaste cocherna i Sacramento, no doubt! Det är svårt att förklara hur tuff den här träningen var, visst jag är otränad med det var så illa att jag inte kunde prata efter. Jag är fortfarande i chock, kan inte fatta att det är det här jag ska göra VARJE DAG hädanefter! För ja vi har dessa träningar varje dag, direkt efter vikt träningen. Om jag inte blir vältränad detta år kommer jag fasiken aldrig bli det!

Nu måste jag åter bege mig till mitt pluggande. Jag känner mig verkligen inte förberedd på detta test och det är alldeles för stor chans att jag kommer få F, vilket inte är ok! Nu börjar mitt illamående efter träningen gå över så det är väl dags att jag äntligen får något i magggan!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

UUUPPDATERA

2010-11-16 @ 18:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0