I said I loved u in the summer, but will I love u in the fall?

When I met you at the party
And I told you you were pretty
I was honestly just trying to score
But you made me wait a week
Just to kiss you on the cheek
Now it's breaking my heart to break yours

I said I love you in the summer
But will I love you in the fall?
I thought I wasn't like the others
Guess I'm an asshole after all
Come September I'll be gone, gone, gone




Åhhhh vi ska kanske göra en så gaaaalet rolig grej över jul, men det kommer antagligen inte funka på grund av mitt dumma visa... men kanske kanske kanske!! Det skulle vara så obeskrivligt roligt!

Nu känner jag mig sämre igen, vilket suuuger! Jag hatar verkligen att vara sjuk! jag intalar mig alltid att jag är frisk så går jag till skolan, tränar och allt, så blir man sjuk igen! Men imorgon kommer jag gå till skolan i vilket fall, jag måste. Plus att jag SKA gå på the footbal game, thats just it! Vet ännu inte riktigt vad som händer i helgen men funderar på att dra till Roseville, som är en stadsdel i andra sidan stan där norra californiens största mall finns, nice! Men först och främst måste jag vila, hah får väl se hur det går med det!

Fick nyss reda på att El Camino kommer ha en stor Halloween dance i år! Laine kom in och berätta det precis när vi satt och titta på One Three Hill där dom var på deras senior Halloween dance haha! Dom ska fixa ett guest pass till mig så även jag kan gå, wooop woop!

Och snart är det ju Homecoming! Det var ju kanske inte den mest lyckade dansen på El Camino men tror det kommer bli mycket större och bättre på Mira Loma eftersom det är så sent, plus att det verkar som alla ska gå (Y).  Det är cirka tre veckor kvar, måste börja leta klänning! 
 
Tim kom nyss hem med Slurpees, så nu sitter jag här och sjuk-slurpar, mummz!


Kommentarer
Postat av: Britt

Hej! Gillar din blogg :) sjalv ar man utbytesstudent i Erie, PA.. Tankte om vi kunde lanka till varandra??? Hor av dig, min blogg heter Brittiusa.blogg.se

2010-09-17 @ 23:28:12
URL: http://brittiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0