Hottubbin'

Heyyy!
Nu är det söndagskväll här i Cali och jag är precis påväg i säng. Imorse skypade mina föräldrar med mina värdföräldrar om Mexico resan så nu är det bestämt!! Imogon bokas biljetterna och så ska vi fixa med mina papper. Kommer bli lite annorlunda än det jag beskrev förut, vi kommer antagligen fira Jul hos Chelsea vid beachen, sen tar vi kryssningen den 26 och är där en vecka. Vi kommer att besöka tre städer i Mexico och fira nyårsafton i Cabo. Vilken dröm att få spendera nyår med sina kompisar på en strand, awsome!!
I dag har jag varit väldigt duktigt och gjort alla tråkiga saker; städat, tvättat och pluggat. Men jag fick mycket gjort! Vid ett-tiden tog jag en jobbingtur. Jag sprang ner till American River Park, som är en gigantisk park med American river forsandes i mitten. Det var en enorm cykeltävling som pågick i parken så jag kom knappt ner till vattnet. Men jag fick en vattenflaska och en jamba juice kastad till mig för dom trodde jag var en deltagare, inte helt fel i den här galna hettan (idag var det drygt 35 grader!!!)  Sen kom Tim hem med Take n' Bake pizza till middag, smarrigt värre! Haha och när jag stog i duschen (runt tio tiden) började någon plötsligt banka på dörren och skrika LIIIIINNN LIIIIINNN. Det var Evan och Laine som hade kommit över, så vi tog ett kvällsdopp i Hottuben, det bästa som finns (Mamma när jag kommer hem så är en Hottub det första vi köper, okeyyyy??).

Förrsen så har jag bestämt mig för att sluta på basketen. Jag tycker att det är kul men det tar alldeles för mycket tid! Det är träningar varje dag plus att man måste vänta nån timma i skolan innan träningen börjar. Dessutom så känner jag att det jag gillar bäst med träningarna är konditionsträningen, och inte basketen, så det känns ju lite fel!! Jag kom hit för att ha ett riktigt roligt år men det enda jag gör nu är tränar och pluggar. Känner att jag alltid missar så mycket roliga saker. Och nu blev det bara nog den här helgen när min familj åkte på mini-semester till Montery Bay men jag var tvungen att stanna hemma pågrund av plugg. Det kommer aldrig hända igen! Ska eventuellt börja med cross-fit metoden istället.

Jag har fått en massa mejl med fråger och sånt så jag tänkte ta en inlägg snart där jag svarar på allt! Så skicka frågorr:) Kom ihåg att det är bättre att skicka mejl för jag är dålig på att läsa kommentarer!! 

[email protected]

Åh en sak till! Jag är i full gång med att leta Homecoming dress (och heels), men jag hittar inga bra! Skulle verkligen uppskatta lite tips på affärer och Online shopping här i USA!



Kom på att jag inte visat några bilder på mitt rum så här kommer några (dåliga) bilder!




(smart tjej som inte insåg att hon själv kom med i bilden när hon fotade spegeln)

Farmors fantastiska bullar! (med rosa pärlsocker)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0