Homecoming

Update!
De senaste dagarna har jag varit i skolan, tränat, ätit, tränat och badat i hot tuben. Basketträningarna är jobbiga, riktigt överdrivet jobbiga men det går bättre faktiskt! Det stora problemet är väl att jag aldirg spelat basket förut, medans de här tjejerna spelat hela livet. Så man skulle väl kunna påstå att jag har liiiite att ta igen när det gäller skott och taktik. I torsdags tränade vi i the Gym så vi blandade den tuffa styrka/konditionsträningen med "pauser" för basketmatcher, då kände jag mig verkligen malplacerad i mina kort korta löparshorts, löparskor och mycket tveksamma basketkunskaper.. Men jag tänker fasiken in låta det stoppa mig, jag vill spela för att det är kul inte för att bli bäst eller spela i varsity(vilket aldrig kommer hända för det är cirka 40 personer till som anmält sig till basketlagen, så nu kommer det vara tre lag). Dessutom så ska Malin också gå med så det kommer bli awsome!


DAMP! hade skrivit ett jättelångt inlägg här men nästan hela försvann! Kanske kan skriva mer om ec's homcoming imorn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0