Andrew Hering Band

Good Morning!
Började dagen med en långfrukost med allt man kan tänka sig, till och med svenska kanelbullar! Laine, Hannah och Carley sov över igår så vi var ett helt gäng. Idag så är det riktigt dåligt väder, sämsta dagen hittils. Bara 25 grader och moln, här går folk klädda i UGG's och tjocka tröjor. Det är helt otroligt hur snabbt jag vant mig vid det varma klimatet för ja jag fryyser faktiskt idag. Tycker verkligen synd om er hemma i sverige.
Så det blir Roseville gallerian idag, yyyeeeess hahaha! LYCKAA!

Igår så spelade det här bandet på festen som Tim och Cheryl var på. Riktigt bra band, dom köpte en skiva som spelas flitigt här nu. Hittade inte dom bra låtarna men här får ni ett smakprov! Jag är helt övertygad om att dom kommer bli riktigt stora.


Andrew Hering Band - Don't Forget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0