October

Kom precis hem från Erin's house där jag har spenderat natten. Gårdagen var awsome! Först serverade jag och tjejerna på Chili-cook-off-tävlingen, självklart utklädda till pirater! Alla tyckte vi gjorde ett bra jobb så dom samlade ihop tips till oss, så gulliga! Sen hände vi här ett tag och smälte maten. Planen var att alla sedan skulle till Daniellas på Red Lion men det krockade med andra grejer så steph släppte av mig där medans dom gick på en indoorgame. Hade gärna hängt med men jag hade lovat daniella. Fast det var faktiskt riktigt kul där! Vi var i en stor hotellokal med DJ, och servitörer med all mat man någonsin kan föreställa sig. Vid 11 tiden hämta steph och tjejerna upp mig igen och vi drog vidare till Erins hus där det var en hel bunch of girls. Dom hade tänkt åka till nån El Camino fest i New Island, som ligger cirka 45 minuter bort men när vi nästan är framme får vi reda på att det är inställt, fail. Men vi hade en mysig biltur runt Sac haha. Har aldrig uppskattat att åka bil förut men det finns inget härligare än att glassa runt på sacramentos gator om kvällarna, jag vill ha körkort nuuu! Så tillslut hamnade vi hos Erin igen där några hade somnat. Då blev vi hungriga och drog till Denny's, enda stället som är öppet 24/7, där vi mötte Cameron och Alex. Vi blev kvar där i nån timma, och trots att klockan var runt 3-4 på natten var det proppat med folk! När vi återigen kom till Erins blev det riktigt drama, catfight säger jag bara!
Idag blir det mys/städ/tränings-dag tror jag, härlig mix!

Ha en bra dag!

Det funkar inte att lägga upp bilder nu men imorgon kommer ett helt lass, lovar! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0