SPIRIT WEEK

Idag var det "Disney Wednesday"! Klädde inte direkt ut mig utan drog bara på mig en t-shirt för min American Government Class, extra credit ja tack! Konstigt land va där man kan få bättre betyg om man klär ut sig och köper kakor av läraren??! 
Just nu är jag lite småförbannad på min skola dock, americanska skolor älskar sina förbannade principer och idag så skulle jag lämna in papprerna om att ta Nathan som min date till Homecoming, eftersom han inte går på ML. Jag hade alla papper och han körkort meeen jag behövde tydligen också ha en underskrift från hans skolan men saken är att han varit homeschooled hela sitt liv! Sen blev tanten rikigt oförskämd och kläckte ur sig massa knäppa kommentarer som "Iam sure he is a bad kid! There is nothing that proves me wrong!" Och bla bla bla, det tog mig en evighet innan vi kom fram till en lösning, det enda vi behöver är godkännande från hans jobb med signatur och Business card(suuuperviktigt med ett business card annars blir det no no!) och så måste jag lämna in det INNAN skolan börjar imorgon, suck! Dessutom är det upp till den där damen att godkänna detta och rykten säger att hon har sagt nej till dom flesta, så det lär ju inte gå i alla fall men men. Hatar verkligen människor som inte gör annat än och förstör för andra och stjäl ens energi!
Efterskolan åkte jag i alla fall till gymmet med hela familjen, till och med Steph för hon hade inga träningar idag. Där träffade vi, såklart, på knäppisarna evan och sean. Som stal Stephs bilradio och rosa-svettband, whaaat hahaha??! Evan ville utmana mig i bench-press eftersom jag är i WT nu haha! Nu ska jag till malin en stund (för jag är klar med mina läxor, scoooore!) och spela Candyland, det är ett klassiskt spel här i USA och även mitt tema för fredagen. Måste klura ut och skaffa en outfit!
PUSS

hade inga nya bilder så här kommer lite gamla:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0