Idiots

ÅH JAG ÄR SÅ J**** ARG JUST NU!!! Ursäkta språket men jag pallar fasiken inte mer! Idag hade jag som alla dagar Weigt Training och jag var väldigt generös och bjöd alla på tuggumi, vad fick jag tillbaka? JO NÅN IDIOT PASSAR PÅ ATT SNO MIN MOBIL! Det är alltid något med den klassen, cirka 80 % är hur trevliga som helst och flera av mina allra närmaste vänner går där, men så är det dom där 20% vars favorit sysselsättning är att göra mitt liv till en pina. Jag vet inte varför med av någon anledning kommer dom alltid med orespektfulla kommentarer och "intervjuer", om ni tror det är sättet att få en tjej TÄNK OM! Jag har alltid bara tänkt att dom är omogna typer med för lågt IQ för att kunna formulera sig på ett civiliserat sätt, men idag gick någon över gränsen. Saken är att min mobil är av en väldigt gammal model (speciellt jämfört med alla amerikanska mobiler) och den är nästan inte värd ett öre. Han(vem han nu är) tog den bara för att jävlas med mig och för att läsa mina sms, kul? Alla som känner mig vet hur jag är med min mobil, det är mitt heliga och jag låter ALDRIG någon röra den, inte ens mina närmaste vänner! Jag raderar aldrig sms och det finns en massa väldigt privata som jag inte vill ska komma ut :(. Och faktumet att jag inte vet vem som tagit den gör att jag inte kan lita på någon i den klassen längre, vilket är väldigt synd. Okej jag är verkligen inte "bästis" med alla killarna i klassen men det här hade jag verkligen inte väntat mig. Det här är så mycket mer än en vanlig stöld och jag tar det väldigt personligt. När vi kom hem smsade vi och tjuven svarade "Cash up bitch". Sen lyckades vi till och med få några samtal med honom (idiot!). Och han ringde frivilligt upp min vän i arizona??! Jag har i alla fall mejlat Kasper och fyllt i papper till kontoret så imorgon blir det väl konfrontationer antar jag.

Nu måste jag ta tag i läxan, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch jag hatar när folk gör sånt! Samma sak hände mig förra sommaren och det gjorde mig så ledsen :/

2010-10-24 @ 04:38:50
URL: http://jenniedahlqvist.devote.se
Postat av: frida

fan va taskigt! jag vill veta mer, hur går det? undrar om du skulle kunna svara på lite frågor med.

1. är det många killar som spanar in dig och bjuder ut dig och sånt?

2. är det många feta människor där och ser människorna speciellt bra ut?

3. är det några tjejer som varit kaxiga mot dig?

4. villken är den konstigaste frågan du fått?



snälla svara jag skulle bli så glad! :D :D



kram

2010-11-04 @ 13:23:04
Postat av: Lotta

Hej,

Trist med mobilen! Annars verkar det bra :) Vi saknar dig!!! Kram från Anton, Tova m.fl.

2010-11-06 @ 14:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0