I loooooove school!

Hinner inte med något längre inlägg, men jag måste bara berätta att jag äntligen slipper weight traing, LYCKA!!! Fast lite tråkigt är det för, tro det eller ej, men jag verkligen börjat gilla min grupp. Det är nog dom jag är närmast i hela ML men men.. Dessutom så slipper jag matte, kunde plocka bort det helt eftersom jag redan läst tillräckligt i sverige, underbaaarrtt!!! så nu har jag Yearbook class istället för algebra och open six= ledigt sista lektionen.
Idag käka jag, steph och tay ute och sen blev det en tripp till Walmart, spännande. Förlåt för ett slafsigt inlägg men jag har jättebråttom. Imorgon lovar jag bättre bloggande med bilder!!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Cecilia

heej, klart vi kan länka. du är länkad nu! :)

2010-09-01 @ 02:45:21
URL: http://livingusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket matte har du läst? Och hur gammal är du?rekomenderar du att åka ett år till USA?

2011-09-04 @ 19:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0