Show me that you walk with me

Gårdagen började med en tiidig biltur till den närliggade staden Stockton för Steph's och Taylors soccer game. Tyvärr så förlorade dom, men det var ett väldigt bra lag dom mötte. Sen deckade jag helt i bilen hem, och sov i flera timmar. Måste varit jetlagen som kom ikapp. Som tur var kryade jag på mig snabbt som attan så jag kunde följa med och fira Tim's födelsedag! Jag, Taylor, Steph, Laine, Carley, Cheryl, Tim och några av deras vänner åkte till restaurangen "Chicago Fire" som ligger Down Town (alltså i Sacramentos centrum med skyskrapor och grejer). Mmm godaste middagen någonsin! Vi hade som en hel pizzabuffe att dela på, muumz! Efter det tog jag och tejerna en tur med vår van (jag bara älskar att man kan köra redan vid 16 här!), vi hamnade tillslut hos Laine där vi spenderade natten. Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat!

LOVEE



hahah den här låten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0