Rally day + Football!

Igår var det Rally day på Mira Loma. Rally är till för att boosta school-spirit! Alla samlades i the gym och så kom cheerleaders, dansare, matador + tjur (Mira Loma Matadors heter våra skollag) etc. Dessutom så går alla seniors(äldsta årskursen) runt med dekorerade kronor haha! Det är något som är speciellt för Mira Loma. Jag hade inte dekorerat nån krona eftersom jag är ny så jag fick en guldig för Burger King. Jag trodde verkligen inte att nån skulle sätta på sig dom här men alla seniors hade dom + att man fick riktig respekt haha!

Dessutom så kom det fram att killen framför mig på matten är en utbytesstudent från Norge, small world! Så nu kan jag, han och Malin gå runt och snacka svenska utan att någon fattar, skönt!

Det var även dags för första vikträningen igår, och det var faktiskt tvärtom mot vad jag hade förväntat mig! Gruppen visade sig vara riktigt skön men däremot suger träningen, så jag håller på och byter den i alla fall.

Sist men inte minst så gick jag på min första football game igår! Dock var det inte Mira Loma utan El Camino, deras rivaler. Jag gick med Steph, Taylor, Laine och så träffade jag massor av deras kompisar. Riktigt skönt gäng! Efter matchen så var dom bara tvungna att ta mig till Alberto’s eftersom jag inte varit där. Det är, enligt dom, den bästa mexikanska restaurangen, och jag fick prova på cheeros för första gången and I looove it!

Sorry för ett rörigt inlägg men klockan är bara 7 på morgonen här, strax ska vi iväg till Stockton på soccer game!

Senior bench



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0