Finalsss

Heej igen!
Sitter i skolan nu for det ar namligen finals week. Har inte hunnit skriva mer for jag har pluggat som en galning. I mandags efter skolan akte jag, Dan och Daniella hem till Amy for att jobba pa varan finals for engelska. Vi har last boken "Dancing on the Edge" och nu haller vi pa och filmar in en talkshow om den. Vi hade sa sjuuukt kul! Det ar aldrig bra att jobba med sina basta vanner haha MEN vi fick det gjort, aven om det tog nagra timmar. Nu ska Dan bara klippa videon och sa ska vi visa upp den for klassen imorgon:) Kommer att sakna min senior-english class sa mycket.. nu blir det snobbiga IB ungar istallet men men.
Igar hade jag finals i Psychology and MYP French, det gick battre an vad jag hade forvantat mig. Tycker att psychology ar enkelt bara for att jag alskar det amnet oh da ar det otroligt mycket lattare att lara sig. Franskan gick valdigt bra den med, forst var det ett vanligt prov pa allt vi gjort och sen skrev vi essays. Eftersom jag inte hade hunnit plugga speciellt mycket gick provet okej men daremot gick uppsatsen myyycket battre an vantat:D

Just nu sitter jag i min Computer Applications class, och eftersom jag har varit fardig i flera veckor sa har jag ingenting att gora. Min andra finals idag ar American government dar jag Amy och Dan ska skriva en uppsats om var government. Uppsatsen ska vara runt 10 sidor och innehalla allt vi lart oss under terminens gang plus att vi maste fordjupa oss inom alla grenar... Ja varan larare ar galen for tro mig det ar omojligt pa tva timmar.

Love,
Linnlinn

Kommentarer
Postat av: Amalia

det verkade ju som att du trivdes hos din värdfamilj, varför bytte du?

2011-01-22 @ 15:58:25
Postat av: micaela

knasig fråga, men är det mycket fet mat hos dem där du bor? Alltså, hämtmat/hamburgare/pizza osv?

2011-02-10 @ 22:54:13
URL: http://macrocosm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0