Rafting on American River

Idag har jag spenderat dagen på American River, som flyter igenom Sacramento. Vi blev en hel del folk; jag, malin, anders, jonas, emma, steven, Eric, och två till. Vi hade massor med små båtar och galet mycket mat (maten och drickat hade två egna båtar haha). Vi var ute i flera timmar och vädret var superfint. Jag har fått den västa solbrännan någonsin, känns som min hud brinner upp! Skulle kunna skriva ett långt inlägg om det här men jag måste sova(som vanligt). Sen så grillade vi hemma hos mig och efter det gick jag över till the eiremos där det var ett litet grillparty going on! Det bjöds även på swedish fika med gevalia kaffe, riktigt efterlängtat! Mer bilder kommer när jag fått dom av malin.
Good Night :*

privjet kaggdejela? (jag har lärt mig prata ryska också, kommer verkligen imponeria imorgon i skolan!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0