Pool partyy + sleepover

It's friday I'm in love

Aldrig har en fredag varit så eftertraktad som denna! ÄNTLIGEN!!!
Efter skolan var jag först på grillparty, sen så blev det pool/hot-tub party hos mig och nu ska vi antagligen sova ute på studsmattan, mys! För ja det är fortfarade varmt här, idag var det runt 33 grader. Om en vecka från nu så har jag varit på min första football game med ML! Har redan varit på massa matcher men faktiskt ingen med ML, illaa! Åh jag är så taggad! Ville gå idag men det var inte hemma, fast det var trots allt bara 20 minuter bort, om man ändå hade en bil....

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh du verklar ju verkligen leva en dröm! Hu kom det sig att du hamnade i Florida, önskade du det området?

tacksam för svar!;D



btw grym blogg, keep it up!

2010-09-26 @ 09:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0