Im an idiot..

HAHAHHAH kom på att jag glömt en sak... så jäkla kul, känner att det inte blir lika bra när man skirver det men men. Jag har i alla fall skämt ut mig riktigt ordentligt, inte speciellt förvånande kanske! Nu har jag samlat mig och det känns som jag äntligen kan berätta och skratta åt det!

Det var en lunch för cirka 2 veckor sedan. Jag, Jay, malin och en massa andra sitter vid the senior steps, när en man, som jag antog var en lärare eller liknande, kommer fram och pratar med först malin, sen jay och sen mig. Vi sitter som på en rad så jag lyssnade inte och kollade inte när han pratade med Malin och Jay. Så kommer han fram till mig och säger "how are you", och kollar väldigt konstigt på mig. Mannen är så jääkla crepy, ser ut exakt som en äldre kopia av Dave William från DH. Dessutom hade han en lång slips med en bild av sin dotter cirka tusen gånger om, weird!! Så jag svarar, Im fine. Inte otrevligt alls men jag ville ju inte precis börja starta en konversation. När han gått därifrån så kastar sig Jay fram och halvskriker "Liiiiiiinnn OMG! Vet du vem det där var??? Det var ju rektorn! Jag vet inte hur ni gör i Sverige men här måste man ju buga för rektorn för att visa sin respekt, annars ligger man riktigt illa ute! Det var ju därför han kolla så kosntigt på dig!" Och malin var snabb med att instämma. Eftersom allt annat på den här skolan är så konstigt och stängt var det inte speciellt svårt att tro på! Några veckor gick och jag tänkte inte mer på det. Tills en dag när jag går ensam över skolgården(som var fylld med folk) påväg mot lunchstället, då rektorn kommer fram till mig. Och kollar på mig med samma underliga blick, som att jag skulle se allvarligt sjuk ut och han måste fråga hur det är med mig. Vad gör jag, jo jag BUGAR för honom såklart! Inte värsta djupt men lite granna såklart! Dagen efter går jag med William när Jay kommer fram. Jag berättar såklart om vad jag hade gjort dagen innan och då faller Jay ihop av garv. Jag har seriöst alldrig sett någon garva så mycket. Han ligger ner på marken och får ingen luft hah. några minuter senare erkänner han att han hade drivit med mig! Man ska såklart inte freakin buga för rektor!!! Sån jäkla sucker som gick på det! Jag blev så otroligt chockad när han berättade, för jag är faktiskt inte alls lättlurad annars. Så då var vi ju tvugna att berätta för alla som tittat på varför Jay bröt ihop av garv, tog ju inte lång tid innan det spred sig, men folk har missuppfattat och tror att det var malin som gjorde det, mohahahah yeees!

Jag är väl medveten om att det inte uppdaterats på riktigt länge nu. Men det har varit/är en riktigt jobbig vecka i skolan nu plus att jag har lyckats dra på mig en redig förkylning som aldrig verkar gå över, plus att det händer mycket annat roligt den här månaden. Så därför tog jag en liten blogg-paus. Bloggen kommer inte försvinna men jag kommer inte lägga upp några bilder dom närmaste dagarna( för det tar en sån otrolig tid), däremot kommer jag försöka få ihop en inlägg om dan i alla fall! Snart kommer bloggen vara igång som vanligt men om ni vill ha bilder NU så kolla in la fejjjan (om ni inte har mig som vän så skicka ett meddelande med "blogg" så lägger jag till dig :))  Nu ska jag försöka sova bort min feber, för imorgon har jag inte mindre än: två prov, tre essys som ska in(fick reda på det IGÅR), en munlig redovisning om mitt senior project, rolig dag med andra ord! Men snart är det helg igen, men först blir det min första football-game med Mira Loma, jaaay!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0