Erase Me

Har haft världens bästa dag!! Trots att den började med en minst sagt orolig natt. Igår kväll var Cheryl och Tim, mina värdföräldrar tvugna att dra iväg med Cheryls pappa till akuten. Han mår okej nu, men dom kom inte hem förens halv 5 tiden i morse. Jag fick inte mycket sömn heller för min rygg började verka, men jag tog några anti-inflamatoriska och la mig på det hårda golvet i stället. Men som sagt så var min dag awsome ändå, trots att jag egentligen inte gjorde något speciellt alls!! På viktträningen fick vi baddddaaaaa:DD (en annan sak jag älskar men amerikanska skolan, att dom har flera pooler!!) Men eftersom jag försov mig hade jag verkligen ingen tanke på att packa bad/träningskläder. Men jag lyckades låna ihop grejer  tillslut och så övertalade jag anne att hopa i! Det var så jäkla kul!! Det finns ingen bättre än en svalkande pool i den här värmen, idag var det hela 40 grader!!! Jag tänkte ju dock inte på att jag ej hade varken handuk eller ombyte hehe, lyckades låna lite handukar samt lura till mig kramar från torra människor (man får inte vara dum). Sen så skulle jag ha två stycken franska prov efter skolan men vi hade lite tid så det blev vattenkrig med footballkillarna. Provet gick, trots att jag var blöt och droppande, mycket bra, det var riktigt enkelt! Så jag var klar på 15 minuter istället för 45 som vi hade räknat med, så åter igen hade vi lite tid över. Jag och malin stannade vid the gym outside caféteria och hängde med basketbrudarna ett tag! Hade planerat att åka och shoppa med Daniella och hennes kompis idag, men det blev aldrig av tyvärr. Åhh jag som är i desperat behov av två klänningar, en till på lördag och en till HC!! och skor med, hmm hur ska det gå?? Aja till middag hade vi i alla fall Panda Express, best thing ever. Älskar dom dagarna T & C gymmar för då unnar dom sig alltid något smarrigt sen:) Runt 9 tiden drog jag och Steph iväg till Sport Chart, för hon behövde tennisgrejer. Ännu en grej jag älskar med "the land of oppertunities" är att man kan åka och shoppa när man vill, som nu bara drog iväg sådär spontant vid nio. Jag fick även med mig en vit sportBH hem. Har en rosa och en svart sen tidigare men jag tycker det är så frächt med en ren varje dag, + att det är så snyggt med en vit!

HAHAHAHHA avlsuta nyss roligaste skypsamtalet med louise, jag dör... Tack kommer ju inte kunna somna nu heller, thats for sure! Vi måste ju verkligen vara jordens knäppaste och weirdaste människor, det är väl därför vi passar så bra!! Kan ju säga att det innehöll allt från skönsång till naket!!! Nu blir ni nyfika vaaaa?!

Åh längtar så mycket tills imorgon! Först ska jag gå på Stephs och brudarnas tennisgame klockan halv 4 på El Camino. Dom möter Mira Loma så det blir ju verkligen intressant (+ att ML är rankat som bästa skolan, helt obesgrade änsålänge), blir ju svårt att bestämma vem man ska heja på, men det blir nog Step och Alexis. Efter det blir det........ FOOOOOTTTTBAAAALLLLGAME! Ja jag hade fel, trodde det var på fredag men tydligen är det imorgon, JAAAAAAAA! Fast malin dissa min idé om ansiktsmåling imorn, antar att vi går all in för HC ist, då jäklar!! Verkar som det blir en hel dag på El Camino för min del!



"If you Continually Give, You Will Continually Have"


Tänk att man åker till andra sidan jorden för att få en värd-syster med identisk spellista. Vi gillar verkligen exakt samma musik, och dom flesta tycker min blandande musiksamk är heeelt borta.  Har inte gillat den här låten sådär jättemycket förut, men här passar den. Tänk er den här spelandes på högsta volym när man rullar fram på Sacramentos gator, vi spela den nyss när vi drog till SC.

Erase Me - Kid Cudi/ Kanye West


Kommentarer
Postat av: Tyra

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 17:56:09
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0