Drive your high heel into my heart

Drive your high heel into my heart
I don't even care
Cause my pride is worth much more than your
Your stupid little love

It feels like Im falling

M. Posner - Falling

Så jag tänkte att jag skulle passa på och ta igen lite på blogg fronten!

Min vecka:

I Fredags handlade jag grejer på Michaels, det är en enorm Scrapbooking affär, till mitt fotoalbum. Blev en heeel del grejer men jag tror det kommer bli awsome! Sen var jag som sagt på El Caminos Homecoming game det var ju kul men nu vill jag gå på Mira Lomas matcher! Blev en hyfsat tidig kväll för alla var trötta och förkylda.

I lördags åkte jag och Malin på en spontan shoppingtur till närliggande Arden Fair Mall, tänk er tre gånger gränby centrum fast med bara bra affärer! Om man åker och shoppar här i usa så åker man till ett Mall, inte till stan som vi gör i Sverige. En dröm gick i uppfyllelse när jag shoppade på Forever21 för första gången! Hur många gånger har jag inte varit inne på deras hemsida och suktat efter deras underbara, och galet billiga, kläder??! Affären var BÄTTRE än jag någonsin kunnat föreställa mig. Så mycket fint och så billigt! Vi spenderade nån timma bara i den affären men jag kom ändå bara hem med en blus (och en hel del smycken i och för sig), det var nästan för mycket! Och jag är ändå en sån som kan shoppa i evigheter. När vi var i gallerian så dog såklart min mobil, som vi behövde för att få skjuts hem! Det är en sak jag verkligen stör mig på, i sverigen kan jag vara så fri trots att jag inte har krörkort. Jag kan ta mig var jag vill när jag vill, det finns både bussar + att man kan cykla/ gå nästan över allt. Här är du beroende av skjuts, visserligen har nästan alla mina kompisar bil men man känner sig så beroende!  Och malin har ju då ingen bil än (men snart såå!), men hon har ju både anders, jonas, jorgen och dana som kör!

Aja tillbaka till problemet med min mobil, som alltså dog när vi skulle åka hem. Klockan 6:15 var den igång igen och då ser jag att Steph smsat mig och sagt att vi ska till hannah 4:30 för att göra i ordning oss för senior-middagen som är 6:00.. fail!! Sen visade det sig att dom var på en restaurang i gallerian så vi var hela tiden nära varandra utan att vi visste om det. Så fick jag och M skjuts hem. Det var nog ändå tur att jag inte gick in där för jag avr ju klädd i myskläder medan alla andra var klädda i finklänningar och heels. Men när vi kommer hem får jag ett sms av steph som säger att hon hämtar upp mig om en kvart så jag kan hänga med dom resten av kvällen/natten. Så vi åker till Taylor där även Laine är och gör oss iordning. Sen åker vi runt i nån timma för att hämta upp alla, och alla grejer som glöms hela tiden (vi hade van:en). Så runt klockan 10 är bilen fullpackad; Laine, Tay, Jag, Steph, Alexis, Erin och Carley. Då åker vi till Railys där deras vän jobbade, vi handalde på oss massa mat och grejer hah. Sen drog vi vidare till Hunters( en kille på El Camino) där det var Seniorfest/2011!! Bara seniors var välkommna. Vi firade även Tay och Colton vid 12 slaget! Det var så jäkla nice, bästa festen helt klart! (även om jag somnade, något som jag lär få höra ett tag framöver, LÖV LÖV LÖV!) Resten av natten spenderade vi hos Alexis.

Söndags morgonen/dagen var jag hos alexis, sen gorde vi oss bara redo för nästa fest hos Hagen's. Där var det stooor BBQ. Vi spelade volleyboll, fast det var lite för varmt (det är ju fortfarande högsommar här med runt 30-35 grader varje dag! hehehehe). Så fick jag visa upp lite av mina ärvda skills, NOT! Det var skitkul faktisk med massa härliga människor och good mat!;D

Sen var jag hemma måndagen, onsdagen och torsagen (idag) för att jag är sjuk, men jag mår mycket bättre idag så det blir skola imorgon vilket jag faktiskt ser fram emot, har saknat my homies! Idag kom Tim hem med en cykel åt mig!! Yaaaay! Nu kan jag i alla fall ta mig lite längre själv!

Här kommer bilder!!


Shopping!


Hunters!


BBQ at Hagen's

Coltons 19års dag!


Taylors 18års dag!


jag och steph!

När jag var sjuk fick jag sockerkaka i form av dalahästar från eiremo's!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0