They Call Me Heartbreaker

Idag har varit en riktigt effektiv dag för mig! Började dagen med ett telefon samtal från far min, tänk va underbart att vakna upp så varje morgon. Sedan begav jag mig ut på en cykeltur till Walmart och Sport Chart, där jag köpte träningskläder och en massa små saker från walmart(det är en enorm affär som verkligen har allt du kan föreställa dig; från mat till cyklar, till skor, you name it, dessutom är det väldigt billigt). Trots att jag bor i en en storstad med drygt 2,5 miljoner invånare (Stockholm innerstad har 0,5 miljoner) så träffar man¨på folk man känner överalt, vilket jag älskar. Som idag på Walmart träffade jag 3 från min skola och 2 på vägen hem) Sen åkte jag hem och var med step ett tag innan jag drog iväg till gymmet. Jag tror jag aldrig har haft så bra kondis som jag har nu! Jag bara körde och körde och körde, helt sjukt! Först tränade jag med vikter (är ju lite småproffs nu iom WT-klassen) sen körde jag 30 minuter på multimaskinen, sen 15 minuter på trapp-maskinen(fyy fasiken va jobbigt det va) sen tränade jag magmusklerna och så avslutade jag med en halvtimmas springades på löpbandet, inte jogg utan snabbt må ni tro! Vad hände där liksom? Jag som brukade vara slut efter en 40 minuters jogg? FINALLY have my work payed off! Nu har jag precis ätit Taco Bell middag, I love america! Så fort Stephanie kommer hem från The Galleria ska vi till Tay för att planera kvällen, vi drar antagligen till en senior fest i New Island, men klockan är ju 10 här nu och det är rätt långt bort?!

Har ju inte laggt upp bilder på ett tag så jag tänkte att jag kunde visa några av mina senaste inköp!

Min potentiella HC-klänning till vänster och min gmla favvo klänning i bakrunden


Vad jag fick med mig från gallerian i söndags när jag shoppade med Malin och Anders flickvän Emma. Plus en parfym & underkläder från Victoria's Secret, och en skiiitsnykgg jeanskjol från Hollister. Min favorit outfit just nu är helt klart den blåa Hollister tröjan(till höger på bilden) och jeanskjolen.  


Min nya Cal State Tshirt och shorts. Jag har gått och blivit en sån sportfåne här! Springer på alla sortes games och matches och tittar på football nästan varje dag! Som idag på gymmet såg jag TVÅ matcher när jag tränade. Jag älskar football, lätt roligaste sporten att titta på. Hoppas att jag får chansen att gå på nån stor game i San Francisco, det skulle vara grymt!


Kommentarer
Postat av: Ludde Strandberg

Jaa! Du måste verkligen åka och kolla på SF 49:ers innan säsongen tar slut, kan också rekommendera Stanford i collegeserien!

2010-10-11 @ 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0