MATADORS

Det blev ev riktig sport dag för mig idag! Har spenderat hela eftermiddagen/kvällen på El Camino. Först såg jag EC killarnas succer game, det var ju kul för Evan, Sean och Daxton spelade och dom vann. Sen titta jag på tjejernas tennis matcher, men dom förlorade allihopa för dom spelade mot Mira Loma (som är bästa skolan på tennis), så jag kunde ju inte riktigt bli ledsen eftersom min skola vann:) Sen gick vi bort till football planen där Mira Loma JV spelade, men dom förlorade tyvärr. Sen stannade vi tills Varsity matchen där mina kompisar spelade men dom förlorade också???!!! Dom som har varit så duktiga under hela säsongen blev mosade av Woodland.. Lovar att det var jag som förde otur. Det suger ju för mig eftersom jag slog vad med dom under WT om att i fall dom förlorade så skulle jag inte gå på en enda mer footballgame i år!! Jag var så säker på att dom skulle vinna men nej.. Det var nästan inge folk där heller vilket var lite synd men det var riktigt nice i alla fall. Känns konstigt att det bara är torsdag dock, alltså skola imorgon. Det kommer antagligen bli en riktig depp dag för många att fotbollsspelarna är i mina klasser, och dom är inte så bra på att ta förluster precis.

Nu har jag äntligen lärt mig hur amerikansk fotboll går till, och det ser ju så jäkla kul ut! Känner att den sporten verkligen skulle passa mig haha! Man får tacklas och springa med bollen, perfekt! Kanske skulle satsa på en football caréer istället?? Nej men något jag verkligen skulle vilja bli är coach för någon sport för jag kan verkligen inte hålla tyst när dom spelar, vill hellst bara springa ner och ta bollen själv!

Lite bilder från kvällen, dock hade jag på nån konstig inställning hela tiden så det är väldigt suddigt! Ser helt äckel sunkig ut på de här bilderna men det bjuder jag påååå!



JV football game

Med mini-cheerleaders så söta!

VARSITY kommer in-springades (blev dock inte så bra på bild)





VARSITYYYY!



Kommentarer
Postat av: Ludde Strandberg

Tråkigt att ni förlorade :(



Och du får väl börja coacha med mig sen när du kommer hem, haha!

2010-10-02 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0