High School Drama

Hejsan!
Nu ska bloggen funka igen! Min dag har varit riktigt konstig haha. Har upplevt massor med High School Drama, ja det existerar verkligen! Dagen innehöll allt från obekväma konfrontationer, gömningar, fruktansvärt pinsamma rusher över skolan, röstande för Home Coming King and Queen och en massa mer! Skulle mer än gärna vilja berätta allt men jag vet att det är många som läser min blogg så tyvärr, men jag kan ju säga att den amerikanska skolan är väldigt olik den svenska. Det positiva är väl att man aldrig har tråkigt i skolan, alltid något nytt. Som alla rykten, igår så fick jag till exempel reda på att jag var lesbisk, det hade jag ingen aning om så det var ju bra att jag hörde det haha! Folk älskar att sprida rykten om varann här men jag tycker verkligen bara att det är roligt! Eftersom det är Home Coming week nästa vecka är det fullt upp med förberedelser nu, ska bli riktigt kul. Idag efterskolan följde jag med Tim till ett gym som ligger precis runt hörnet här. Chelsea, som är min värdfamiljs äldsta dotter som bor i L.A., är medlem här så Tim fixade bara ett nytt kort så kan jag låtsas vara henne. Saken är bara att Laine också har ett av Chelseas kort, så man får ju hoppas att dom inte lägger märke till att Chelsea ena dagen är en kort blondin och andra en lång brunett. Och så är det ju lite synd att jag och Laine aldrig kan gå dit samtidigt. Det är nice för alla häromkring hänger där så man träffar alltid på folk, som idag så var Evan och Daxton där. För att inte nämna att det var ett enormt gym med allt du kan tänka dig och lite till. Flera uppvärmda pooler, simbassänger, hottubs, saunas mm. Jag kommer trivas! Efter 30 minuters intensiv träning på en maskin som var som en blandning mellan löpband, trappmaskin och sån där maskin man trampar runt på, var jag helt slut!

Håller på och letar för fullt efter alla kostymer som jag behöver!! Dels tills nästa vecka då det är HC spirit week:
Lazy Monday –> pyjamas eller liknande
Neon Tuesday -> ska låna kläder från step.
Disney Wednesday -> måste fixa nån Disney kostym, funderar på Mimmi, men skulle helst vilja ha nått roligare
Kommer inte ihåg torsdagens
Theme Friday -> Candyland tema, det är tydligen ett väldigt populärt spel, kollade upp lite bilder på internet och det såg ju väldigt roligt ut!

Sen behöver jag även nått till Halloween som är snart, eftersom jag ska på EC’s Halloween Dance och förhoppningsvis på nån halloweenfest.

Och inte minst behöver jag ju en Home Coming Dress! Kan inte fatta att jag ännu inte har någon, dom flesta köpte sina i somras liksom… Ska försöka komma iväg till Sunrise Mall imorgon, det ska tydligen finnas bra klännings affärer där. Men jag måste ju lyckas lura till mig skjuts i så fall, hm.

 Nu blir det lite mer plugg innan jag tar en tidig sänggång! Nu kom min värdpappa smygandes med lite plugggodis till mig. Alltid när jag sitter och pluggar så brukar han smyga dit en mumsbit, så gulligt haha!

Lite random bilder från helgen:)









Kommentarer
Postat av: louise

vilken organisation åker du med?

2010-10-07 @ 19:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0