Hej Hej Hej

Forlat men det blir inga bilder idag heller, har pluggat flitigt hela eftermiddagen sa da fick bloggen lida lite. Att ladda upp bilder tar san otrolig tid men imorgon har ni mitt ord pa att det kommer! Det har ar en stressig vecka for alla larare vill fa mycket gjort innan nasta vecka som ar Homecoming-week, vilket innebar massa roliga saker. Idag fick jag aven hem mina forsta betyg och dom ar val okej for att vara utbytesstudent men jag vill ha battre sa det ar bara att plugga pa. Desstom sa far vi betyg i citizenship, i hur vi beter oss i klassen. Fick A i alla utom dumma Digital Imaging.. Men den lararen ar helt vack. Hon gar over gransen hela tiden och kastar ut spydiga kommentarer. T. ex. idag sa gick en kille fram till henne for att fraga om hjalp, da skriker hon ut infor hela klassen: "I dont feel like talking to weird people today", sa vande hon bara pa klacken och lamnade killen ensam mitt i klassrummet. Mina vardmammor och Tim har reagerat sa starkt pa hennes beteende, speciellet efter att dom sjalva traffat henne, att dom ska prata med counclerna om det.
Oj nu rinner tiden ivag, back to work.. Ha en bra dag, PUSS!

Ps. det borjar bli host har med! Idag kunde man for forsta gangen ha jeans pa sig utan att do av varmeslag, de ni!


OCH forlat om det ar 100 stavningsfel har nu mamma men jag har andra viktigare saker att gora an bloggen! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0