Laguna Beach

Har ju helt glömt berätta en liiten detalj. På fredag så ska vi nämligen på en road trip, till L.A! Vi ska även till San Diego och Laguna Beach (vi ska bo i Laguna Hills). Åh jag är så sjuukt taggad!! Det blir jag och min familj + två andra tjejer från Boca och Taylor och hennes familj. Chelsea, Stephs storasyster, bor i L.A. så det blir väl att hälsa på henne också. ;) Jag är så avundsjuk på Chelsea för hon känner alla killarna i tv-serien Laguna Beach.. Så hon brukar vara i husen där serien spelades i och allt, vissa har ju flyt. Ni ska vi iväg på middag!

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Ludde Strandberg

Va kul att ni åker ner dit, Laguna Hills är otroligt fint! Se till att åka till South Coast Plaza, det är typ den största Mallen i kalifornien, väl där så ät mat på Ruby's. Bästa hamburgarna som finns! ;)

2010-08-30 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0